homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
kelas yang awesome
hye readers and peeps semue . ngah wat ape tuh ? tengok mentor ke malam malam ahad nih ? hahaha . sape yang ade kerje tertunggak tuh , pegi buat sane . saya ade story nak habak kat hangpa .

tadi ade keceriaan kelas . nak bagi kelas cantik la katekan . x penah menang . nak jugak menang gituh ! hehehehe . beware yee kelaz laen tuh ! kami da cantekkan kelas kami . banyak lagi nak buat tuh ! tadi keje aq menggantung jek la . dri tepi dinding ke siling . mentang mentang aku tinggi . waaa ! seriously seram tengok bawah ! dah la meja tak stable . geram jek . kalo jatuh macam mane ? ezwan tak datang ! sape nak sambut ? haaa ! ce citeee . banyak jugak yang digantung . tertenjit tenjit . terkapai kapai .

da lapar dah ni . perot keroncong la sangat sangat ! waaa . mak khadi datang la . bawak nasik ayam . mekacih mak cik . tau tau jek kami kebulor . memang lapa . nak jek tambah . malu la . hahahha . memang sedap la mak dia masak . rugi korang tak makan . superb perfect ! eheee .

excited tengok befday kitorang ! ade ladybird . comel comel . dengan bunga kami iaitu miss rafidah ! awak cikgu yang awesome yee cikgu ! kami sayang cikgu ! mmuaah !

doakan kami menang yeee ! amin !
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 24 April 2011 @ 9:29 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth