homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
the way i'm texting
aku sure korang semua ade care nak texting or lebih fomousy dikenali dengan mesej aka SMS . plus minus teenage zaman sekarang nih , memang minat texting nih . lagi lagi for sweet couple kat luar sane tuh , lambat balas a minute pon rindu macam tak jumpe setahun . betol tak ? hahaha . ade jugak benefit texting nih , menjimatkan kos plus mengeratkan silaturrahim . senang nak usha awek pon bole . hahaha . panjang pulak mukadimah nie kan ? hahaha . oke . now i let you know the way i'm texting yang menunjukkan emosi aku .


number 1 : short form dan ringkas 

sah sah maksodnyer aku tengah moody dengan kaw . ade la beberapa reason yang reasonable buatkan aku moody dengan kaw . kaw mesej pon aku nak tak nak jek layan . so better ko tak text aku . let me calm down daripadaa mesej and then gadoh kan kan ? 

reason number two , aku tengah penat . bagi la aku rest dulu . especially time balek sekola atau at the midnight . tue memang la mamai time bagi aku yang kuat sangat tertido nih . heheheh . 

number 2 : lambat balas mesej

it meanss , aku memnag tengah buzy . no need explanation nae late aku rep kan . tak perlu tanye tepi seluar aku . jage tepi seluar sendiri . hehehe . ktak pon aku tengah wat homework . aku suka balas mesej when my homeworh dah sampai fullstop . baru aku balas . so waiting la for a couple of minit .

kadang kadang aku tertido taw . biasela perempuan . mate tak tahan sangat . bagi aku nih , korang bagi jek bantal empuk sikit , tilam . shoot 5 minit jek , komfirm dah tido lupe diri . plus plus mase aku letih ! bravoo la .

number 3 : teroz tak balas mesej

super comfirm aku dah sleeping . hehehe . sape yang dah several times texting dengan aku tuh , komfem la tawu kan . so , jangan la marah aku yang tak reply mesej korang tuh . siap miscall lagi . aku dah tido la . faham tak ? hehehehe

aku pon kalau bace novel atau blogging memang fon campak tepi . so jangan harap la aku nak rep mesej . hubby saye pon diabaikan . soryy yee biyy . but u kena accept me as i am . sebab i pon tak perfect mane .

number 4 : aku off handset

maksodnyer aku tengah gadoh dengan someone . tak kire la sape pon . aku memang suke off fon bile gado . lagi lagi dengan hubby saye tuh . sian die , belambak call dye . hehehe . keep on smiling ye biy . peace no war ! hahaa . 

maybe bettry kong o zero . tapi jarang aku tade bettery . aku selalu bawak bettery spare . just low jek kadang kadang . 

sapee yang tak suke bace entryy merepek nih , soryy la yee . boleh skipp post laen . sape yang same care mesej nye nan aku , meh tinggal komen sini !
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 03 July 2011 @ 6:23 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth