homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
story of the day
hye readers and all peeps semue . tengah buat ape tuh ? da malam malam macam nih , meh eh sini . jenguk blog miss prada nih . hahaha . for the introduction , all people busy wishing mother day right ? i fell jealousy of you . 

elly tak bertuah macam you all semue . lahir lahir ade mak , elly pon lahir ade mak . tapi , my parents divorce within i am not reaching 1 year pon . OH MAI GOD ! dengar a story , macam macam happen la . itulah , inilah . oke fine . sah sah mase tuh umur aku setanak jagung pon tak . so memang tak dapat memahami ape yang terjedik .

deh besar meninggi sekarang nih , dah pandai pikir and jealousy . nampak dyorang makan a whole family with happiness . celebrating mother's day . aku tak pena rase macam nih before this . tak ape . my stepmother ade , yang sudi nak jage aku sudah memadai .
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 08 May 2011 @ 11:31 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth