homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
episod 2 : 5 reasons why I Love You

Menjadi kebiasaan kan cookie letak gambar tiap kali cookie tulis entry . Kadang kadang gambar nyer tak ada kena mengena pun dengan apa yang cookie bak tulis . Tadi godeh godeh album kawan tab sebelah si hati
. Teros stop kan gambar nih . Agak kurang sopan eh gamba nih ? Tapi sweet kan ? Gambar dia cantik . Scenery nye pun okay , tue yang buat cik cookie berkenan dengan gambar nih . Back to the topic at the top . Why I love you boys .

One : Clever on stealing my Heart
On our introduction of our relationship , kaw selalu jaga aku . Yelah kenal pun kat pesbuk jek . Pernah teserempak pon bape kali jek . Kat sekola ? Jangan harap kaw nak tegur aku , kaw budak howt aku budak bawah jek . Macam langit dengan bumi . Tapi kalau hati dah bertaut , apa aku suruh semua kaw buad . Yang kaw tak akan buad adalah menyakiti hati aku .

Two : Your joke always make me laugh
Kaw memang pandai nak buat lawak kan ? Tiap kali aku jumpa kaw ada jek lawak yang kaw story kat aku . Tak kering gusi aku dibuatnya . Bukan senang nak dapat orang macam kaw . Penuh dengan gelak ketawa buatkan hari aku lebih colourful plus my day always by your side .

Three : Respect both of my parents 
Nie memang penting . Tiap kali cookie nak pilih pakwe , you must respect both my parents . Aku ingat lagi masa bulan puasa kaw tolong ibu beli ice cube . Padahal masa tuh dah petang dah . Another 30 minutes nak buka . Aku dah cakap tak payah , kaw kate takpe lah . Kalaw I belikan I dapat jumpa you sekali . Haish . Bagi jugak flying kicik kat mamat nih kang .

Four : Terror bab pujuk memujuk 
Cookie nih jenis yang kuat merajuk . Memang menjadi kesukaan . Lagi lagi masa kapel dengan kaw . Cookie share satu story taw . Masa tuh cookie kat pondok depan Bengkel Kemahiran Hidup area pukol 3.40 gitu , dudok situ semata mata nak tengok dia tengah belajar . Suddenly , one girl nih dudok sebelah dia . rising my temperature . Kalau orang dekat pon terbakar taw . HAHAHA . Malam tuh you pujuk I . Heehe . Teros occay . Tak boleh woo merajuk lama lama .

Five : Always by my side 
My days not complete if he not by my side . Rasa suram jek dunia nih . Tak ada warna . Nak jalani kehidupan that day pon tak ada semangat . Semua sebab dia . Tapi kaw  tak pernah buat aku macam tuh . Tiap kali aku perlukan kaw , kaw selalu ada dengan aku . Tiap kali aku sedih , kaw ada . Tiap kali aku happy , kaw ada . Tiap kali aku demam , kaw ada . Tiap kali aku nak kaw , kaw memang ada !

Lima jek yang cookie boleh share dekat korang . Nih bukan rekaan . Ni based on my experience . Tapi aku dan dia tak kekal lama . Persefahaman dah tak ada . Cookie accept kalaw nih memang penghujung cerita cinta kitorang . Kalau korang nak baca lagi cerita aku dan dia , boleh tekan tab kat atas tue Love Story Teenager Episode ( LSTE ) . Enjoy Reading .
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 24 July 2011 @ 1:47 AM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth