homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
rumusan ?
rumusan ? pasal ape yek ? nak tawu yee ? pasal aktiviti aku dis week and past 1 month . hehehe

lately nie memang busying dengan kawad . kiri kanan kiri kanan bla bla bla . sumpah penat ! balek jek pelok bantal . lupe nak mandi . ohoho . tawu tawu ayah baleng bantal , adek bangon ! dah maghrib . errr ! chill la dad . ;)

mandi mandi mandi ! lalalala , dengan mengeluarkan sura sumbang tuh , pintu bilik air pilak kene ketuk . adeek ! cepat la mandi , abang nak mandi ! ehhh , baru 2 minit eh masok bilik air . rembat kang !
smayg , makan , kemas jadual , iron , buat homework , tido . okee , nie memang rutin . jarang la nak tunggu aku ckap tengah tengok tv bile pukol 8 sampai 12 . wewewee . 

aktiviti baru ? adee . tiap kali rehat makan mee hun suuppp . sedapp ! kenyang . sampy malam aq tak makan . esok sampai kola baru makan lagi . hehehe . diet ? ouh ! x mungkin . btw , banyak gosip aku dengar lately nie pasal budak sekola aku . kalau aku bole buat burn boom , dah abes half page dah ! 

harituhh , jumpe hubby saye . since memang rindu gile la kat die . lamee gile tak jumpe . tapi date tak lame . seriously i ringu u badly biyy :( . biyy , you janji jangan gatal gatal oke . plus i nak pegi port dickson 3 days nie . take care yourself taww .
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 06 July 2011 @ 10:43 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth