homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
Settahun Sekali jek berjumpa

Hyeeeeeee ! Assalamualaikum to all my readerss , stalkersssss , facebokersssssssss . Hawauyou right now ? Sorry for the excitedan elly menulis entryy ! Very the over . HAHA . Malam nih semangat sikit nak tulis entry lha . Walaupun very the penat sehari suntuk beraya .

Elly pergi jumpa all the kezen kezen semua nih pagi tadi . Malam raya elly tak pergi lagi brjumpa dengan sahabat handai , sepupu sepapat , sedare sedarah ! Bila dah sampai pagi tuh , occayy . Ramai betul sedara aku . Woooo ! Congrats tue my beloved TOK AMIN and NEK MELAH because tidak mangamalkan sistem perancangan keluarga . Tapi kan before pagi gerak nak ke sana , my small family salam salam maaf maaf semua lha . Mata dah nak jadik waterfall aku rasa . Biasala , dosa dah setinggi gunung ! HOHO ! Part aku salam nan mak aku best ! Ciumkiriciumkanan .

Back to the story , bila sampai rumah my auntie . Baru lah berjumpa dengan sedara yang setahun sekali jek dok berjumpa . Start la sesi bertepuk bertampar , begurau senda , gossip gossip etc . This year aku gerak lambat lha sikit sebab tunggu my uncle pacikHairudin from Jaybee . While waiting , makan makan , snap snap , guling guling dah bosan tido tido . Yeaa ! Lastly pacik aku dah sampai dah kol 1.15 pm . Bagi dia makan makan dulu > bual > RAYA ! Now i see my cousins yang memang lost contact lha aku rasa . Aku pun tade efbee dia . Dye suroh aku add dia . Balek balek aku add la . 

25 minutes later , dye approve dah ! WOW ! Gossip kat wall dye . Search gambar die . Seriously dia comel okey ! Tak payah dipertikaikan lagi . Tengok gambar dia , terpandang komen pasal youtuberrr ! Occay , now my cousins just had their channel on you tube . I mintak link .


This is sedara aku yang aku story kat korang tuh . Suraya . Small little girl . You tube link , later aku share dengan korang occay ! Just wait for my next post and my eid pictures . 

POSTED BY Elly Nadia Prada ON 30 August 2011 @ 11:18 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth