homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
PMR examination in hospital ?
Assalamualaikum to all readers . Good evening . I wish you all as fit here . Seriously rindu nak update blog missprada nih . Busy dengan exam nyer lagi . Selamat exam dah selamat dijalankan . Last posy pasal elly and my mr A . It has reach the ending . Hubby , i'm speechless . But i love you ! * gediks . HAHAHA  .

I want to tell you a story sepanjang exam PMR tue . Disebabkan elly amik dipusat JG 001 , so kat dewan la kan . Dengan seramai tidak . Aku ingat jarak jauh la sangat , sedepa ke hapa . Pendek jek , kaw jeling jek dah nampak dah jawapan orang sebelah . Tapi aku tak buat la . Hehehehe . My first day exam hujan lebat . Sejuk jek dalm dewan tuh . Best wokk , syok habess . Otak dengan tengah berselirat nak keluarkan idea buat karangan . Wooo ! Maveloss . So far so goood . Petang tuh exam hape tah kul 2.30 kot . before that lepak surau . Aku punya lah bubbling cakap , baju sekolah aku dah renyuk . Tak boleh masuk dewan amik exam . Aku tak ada mood . BHAHAHA . * stupid !

Second and third day , it was okay . Geog tough skit bagi aku . Sebab aku bace yang susah , keluar nye yang senang . * bajet ! Choyy . Tak macam memerah kepala otak pulak kan ? hahaha . Sejarah lagi lha , susah beb . Tapi aku dapat jawab la . The nest day cuti hari jumaat . Aku online ampak budak keluarkan jawapan sejarah pmr . Dengan berani nyerr aku tanda , Dok kira kira . Aku salah 12 ! Okay fine ! A aku cukup makan . HAPPY beb sejarah A . Ingat senang ke na A . Trial pon 75% jek aku dapat .

My last day , paper Math paper1 and paper2 and Kh Pertanian . Hari ahad tuh aku pegi bukit indah . Aku makan petang tuhh . Maybe perut aku masuk angin pagi tuh , lepas makan aku muntah muntah . Gasak malam ue aku tak boleh tidur . Thangs forr biyy teman sayang malam ue . Sian hubby kene stay up . HAHAHA ! Aku staraight muntah dari pukul 1 pagi sampai 5.30 . Then baru aku dapat tidur . STUPID ! Monday tuh aku nak exam kaw tawu tak . Pagi tuh 6 lebih aku bangun badan aku lemah gila , pergi mandi . Kuar toilet , aku dah tak boleh pikir dah , skarf aku manee ? Semua aku tak jumpa . Lastly pakai jek mane ade . Dah siap nak pergi breakfast . Aku tak boleh makan , komfem aku muntah balik ! Kuat kan diri masuk kereta straight pergi sekolah . Aku tade mood nak amek exam weyy . IC tertinggal pulak tuh ! hadoyy . Then , mak bela jumpa cikgu gitau itu ini . Aku amik pekse kat bilik kuarantin mase math paper1 . Aku tak tawu ape aku kira . Betol ke tak . Memang aku berserah jek la . Sepanjang paper 1 , aku sakit perut . Nak pergi toilet kemain jauh nyerr , baru pertengahan jalan muntah . Pergh ! Sumpah aku penat nak kee toilet mase tuh . Lebih 5 kali aku muntah sepanjang exam paper 1 tuh . Padahal 1 hour 15 minit jek mase menjawab . Tapi aku diberi extra time . Banyak soalan aku hentam . Dah tak boleh nak fikir lagi dah weyy . Lagi lagi dalam keadaan sulit macam tuh . Pemeriksa tengok keadaan aku terok sangat dia panggil cikgu . Nak turun tanggan dari tingkat tiga ke basement ! Suffer babe .

Dah sampai bawah , keadaan aku memang serabai . Nak masuk kereta cikgu pergi hospital . Ramai gila yang tengok aku boleh tak ? Malu ! Sampai jek hospital aku terus tido kat kerusi ruang menunggu . Dah lama lama tunggu , aku dengar la ada nurse panggil nama aku . Aku pergi la . Doktor hensem tue cek suruh nafas tanya sakit itu ini , then dia suruh aku pergi kat tempat baring tuh . Dia bagi panadol dua bijik . * aku takot makan pil . even pil kecik ! HAHAHA . Aku makan sebijik jek . tue pun gigit . Lagi sebijik ada kat kocek baju sekolah aku tuh . Maaf doctor . Then sorang abang ue dtg ikat glove kat tangan aku then dia tanya , tulis tangan kanan ke kire . KANAN la bang . Ouh okey . Dia ikat tangat kiri . Dia suruh aku genggam tangan , then dia masukkan jarum ! sakit . Dye amik darah aku dua kali sedut ue , sakit gilaaaaa . Then dia amik tube masokkan air . Kawan aku semua cakap sepanjang aku sakit ue muka aku pucat gila . Ohmaigod ! macam mayat hidup aku rasa . HAHAHA !

* will be continued . Too long story !
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 12 October 2011 @ 5:32 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth