homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
US ?

Assalamualaikum . Hye *lambai tangan* . Welcome to my blog . *bentang red carpet* . Silakan scroll untuk keterangan lanjut dan keterangan yg lebih merepek . Intro meleweh sampai taik telinga pun melilih baca . Ehh ? Okayy What The Ahh Ahh . Hahaha .

Hye awak :') Entry ni special dedicated to Muhammad Faiz . First of all , special thanks to awak sebab sudi jadi kawan , sahabat , pendengar dan peneman . Still stay with me even dulu kita pernah kena hard time sama sama . Awak tetap bagi semangat kat saya . Setiap kali saya ada masalah , awak tetap sedia mendengar semua yang saya bebel bebel even benda tu sebenarnya simple thing kot -,- HAHA . Actually dah nak masuk 3 bulan dah kita kawan . Sikit pun awak tak pernah mengeluh nak layan saya . Sikit pun tak pernah :') 

On 29 November 2012 , you call me in the morning . No no , in the middle of the morning masa orang lain tengah sedap tidur peluk bantal busuk yang entah berapa lama tak basuh tu . Suddenly you said , BOLEH SAYA JADI MILIK AWAK ? I just like , haaa -,- Pagi pagi kena serang soalan macam tuh , alahai lambat nak berfungsi otak ni :p Buat keputusan ikut kata hati bukan ikut nafsu kan ? You already know my answer :')

Hati saya jaga baik baik . Saya tak mintak banyak , tolong percaya saya , tolong percaya saya , tolong percaya saya . Tiga kali kan saya cakap macam tuh ? Trust me :') Take care of my heart let Allah do the rest . Orang cakap cinta sekolah ni cinta monyet , tapi ada je orang bercinta dari zaman sekolah sampai ke jinjang pelamin . But , i dont expect much in this relationship . Cukuplah dengan everlasting dan bahagia and no third person . Terima kasih awak untuk satu lagi kenangan yang saya tak akan lupakan :') Now kita kawan , sahabat , teman dan masa depan . 

Sincerely ,
Elly Nadia Khairullah .

POSTED BY Elly Nadia Prada ON 29 November 2012 @ 10:41 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth