homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
fanpage Kami Anti Echa (!) fuck u lha
hye nreader and peeps sumue . hari ini tidak seceria selalu la . tape semarah gunung berapi ke atas sebuah tindakan manusia yang tak ade maruah langsong bagi aku . ko buat page Kami Anti Echa . oh choyy ! sesungguhnya orang yang like hanyelah nak komen . tak ade maknenyer nak menyokong fan page stupid hell ko nih . aku nih tengah bangon tido , online online . senampak page bodoh nih . oii minah ! aku dulu pernah gadoh jugak la ngan echa , siap wall to wall lagi . face to face tak la . aku busy mase tuh , tapi echa nih ade la perasaan . bole pikir mane baek mane burok . die lah yang tolong syorkan pelbagai tutorial bagi aq mencantekkan blog aq nih . walaupon ko cakap dia bohsia ! ko ade bukti kee ? kalau ade bak meyh sini , tunjok aku ! memang aq amek , aku stapler at dahi ko ! aku hammer sekali . ko sumpa macam lahnat tau . sume orang anti nan ko la . bukan echa . tue pon tak tahu ke . stupid hell la ko bhai ! bodoh jek . kan dah aq like fanpage ko . sebab aq nak komen . bhahahha ! bodoh la ko bohsia .
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 30 April 2011 @ 12:00 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth