homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
ape cita cita korang ?
salam berhujah dan good afternoon dah kot . * konpius jap . byasela mood gile demam dah nih . tengah bosan bosan jalani hari hari getir nih kan , tengok lah video nih . tibe tibe , dapat idea nak buat entry pasal cita cita .

korang ingat tak mase darjah satu ke dua ke , cikgu ade tanye ape cite cite . soalan paling famous la mase zaman kecik kecik . sure korang jawab pon handal kan ! cita cita memang tinggi . lagi satu yang aku ingatla kan , nanti ade kene tulis kat satu borang nih . warna coklat cair la kot . ade kene tulis tiga kan . aku jawab macam teror jek . hahaha

PILIHAN 1 :: doktor

waaa , maen cakap jek dengan cikgu . padahal nak makan ubat pon payah . pahit la , itulah , inilah . hahaha . reasonable betol kan ! konon la jadi doktor kan duit banyak . hahaha . yang hadok , ekonomi naik barang naik . gaji maintain jek . rugii kan ? tapi takpee , ni pon cita cita jek . target mase depan . lagipon nampak hebat kan pakai kot putih , bedah mayat , sambot baby . awesomee ! keh keh .

pilihan 2 :: polis

yang nih memnag macam unbelievable aku bagi taw cikgu . aku cakap best apee jadik poliss , dapat pegang pistol . tembak orang pon tak kene tangkap . dapat maen kejar kejar dengan segala perr perr yang ade kat dunia nih . dapat jumpe laki tegap tegap kan ? * errr , lari topik . hahaha pakaian die pon semad . sebab tuh la aku join kadet polis . awesomee . maen kawad kawad . ahahaha

pilihan 3 :: pramugari

nih memang impian . tapi mase kecik aku tak rase dapat achieve yang nih . ketinggian aku pon bape cm jek . masok darjah 6 pon 140 cm pon tak lepas . seriously pendek . hahaha . tapi naik form 1 form 2 macam dah tinggi . sekali ukur 160 . ouh , memang lepas aku nak jadi pramugari nih ! soo , usaha lahh yeee .

sooo , ape cite cite korang ? meh habak nan cek meh . jom layan video nih , aku dok jalan jalan . jumpe pulak . memang about ambition . 


USAHA TANGGA KEJAYAAN

doakan elly cepat sembohh taww

POSTED BY Elly Nadia Prada ON 12 July 2011 @ 4:15 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth