homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
hari ini lebih baik dari semalam
today i start my day with a smile . positive thinking ! yes . it was a great start . Thank you Allah for give me this day , i will Appreciate every single time each .

cerita semalam ? aku dah lupa dah semua cita lama aku . dah buku baru . aku nak pasrikan tak banyak pen merah dalam tue , hanya pen colourful jek to shown that i'am happy with my life . mission ! 

tadi ada bengkel geografi from cikgu sekolah sains bandar penawar . aku teros teringat member aku dulu Syammil . ape lah cerita dia sekarang nih kan ? hopefully sihat jek . * sedara sendiri sekolah kat situ kaw tanak ingat eh elly . kehkehkeh . starting cikgu nih buat aku bosan , aku dengan member aku sorang dah lentok lentok dah . tiba tiba dia soal soal , aku angkat muka jek dia serang aku . dia tanya " muka tue kenape ? " aku blurr ==" 6 saat lepas tuh kot baru aku cakap , " erm , jatoh " nervous betol tengok mic depan mata . hahaha . lepas tuh dia blah . kenalkan diri , bentuk soalan and so on .

next week rasa macam nak continue school holiday aku lagi ? kenapa ? days by days rase gettin worse . gatal jek . aku nak garu garu mak aku marah nanti . akak aku pon ! erhh .


lebih kurang macam ni lah mata aku . tapi dia comel , aku tak . bulat satu mata . yang belah kanan maybe tak nampak sangat , aku tampal handiplast . saket sebab gatal gatal . err !  comel pulak tengok panda nih ! tateh tateh . hahaha

balik sekola aunty aku amek , nak balek kampung ade kenduri ang nak sambot birthday sedara aku sekali . karina nabila . sweet 16 . pusing satu pontian carik portion kot . aku lupe la apa name dia . tak jumpe ! ==" masa kenduri aku ada bagi nama kat ketua orang yasin tuh nama atok aku . tengah tengah baca , bau kapur sireh . atok , mesti atok ade kan ? aku teros rindu kat atok aku . haish ! sedih .

aku pergi uptown . petang , so kedai tak banyak buka . fikir tak macam mana aku pergi dengan mata like duhhh , hahaha . aku pakai SEPEKMATEITAM la . tak best . pandangan macam terganggu . limit . sebab tuh aku tak suka pakai apa apa kat mata aku nih . shuh shuh . best hangout nan mak , akak , bapak tiri aku and Fadhli . korang awesome . 

penat betul harinih . bye bye . nota sejarah tunggu tuh . abang aku pon dah terabai dah tuh . :)

POSTED BY Elly Nadia Prada ON 16 July 2011 @ 8:54 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth