homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
nak malu ke tak nak ?

hari aku ke sekolah , tak ada beza apa apa aku rasa . masa masok sekolah teserempak dengan sorang mamat nih , balek online dia tanye aku gaduh ke ? penumbok aku pon sebesar guli , nak gadoh guna apa . maybe effect daripada lebam lebam yang sangat cantik kat muka aku nih . kehkeh . ramai tanya aku , sakit tak . kat mata tuh gatal jek la , dah macam beruk aku nak garu garu tapi cancel sebab member aku cakap nanti makin terok . doktor ? kenapa saya makan ubat awak tak baik baik ? i saman u kang nak tak ? hahaha . tadi dekat sekolah belajar math macam awesome jek kan ? plot graph . simple . kira kira pun macam algebraic expression jugak . masa nak tunggu pakad , aku pergi makan dekat kanti . ramai tanya pasal mata aku tuh . aku jawab la , jatoh dengan senyuman . feedback just geleng geleng kepala . makan pulak , soto tuh pedas . padahal aku letak sambal kicap setengah sudu jek . berair mata aku dibuat nye . masa balek duduk lepak kat kedai cina depan sekola tue , sebab ada meja dan aku nak buat homework . ngantuk sebab semalam tak bole tidur taw . chinese girl semua pandang aku , attractive betol mata aku kan . tapi sekali pandang aku tengok macam hantu ! hahaha . shit ! thamk you Allah for giving me a real fantastic friends today :)

moga esok lebih baik dari hari ini
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 18 July 2011 @ 8:36 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth