homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
lama betul tak blog kissing

saranghaeyo . hye semua readers and stalkers semua . Agak - agak lama jugak aku tak melayankan hobi untuk berkissing dekat blog blog yamg hebat-hebat semua kan ? kerjanya busy mengedit blog tak habes-habes . Padahal tak seberapa pon blog nye . kehkeh . 

Tadi balek sekolah pukol 1 suku gitu la . Sampai rumah pulak dalam pukul 1.30 . Mak aku suruh aku buka laptop nak online . hadehh mak , saya penat taw . Meringankan jugak la tanagn nih bukak kejap . Try nak connect broadband nih , macam harem jek taw . Lebih sepuluh kali aku try nak connect , tapi tak bula . Lastly aku fed up amek towel teros jek mandi . Segar betul mandi lepas balik sekolah .

Dengan kekebalan di dada dan kesungguhan di hati , lepas mati aku try nak connect lagi . Siap selawat 3 kali tuh sebelum connect . Tetap tak boleh . Connection terminated . Fuhh ! teros main main dengan encik Photoshop . Buat header la , menu tab la , page footer la . Masih mentateh tateh lagi nak mainkan jari nih kat cik Photoshop . So hasil kerya pon seadanya lah , tak macam da bomb . Simple !

Trying connect for the last time , Yahoo ! Bole connect . Penat jek mulot aku menjampi - jampi sebelum connect tuh . Macam mak bomoh aku rasa . Haha . Bila dah boleh connect tuh , rindu pulak dekat muka buku tuh . Puihhh ! hahaha . Sebenarnya aku bukan la facebooker tegar ye . Bukak lima minit pon dah memadai . Kalu blogger tuh , aku memang selalu spent time berjam - jam kat blog . Even aku edit blog atau blogwalking . Tumblr ? nope . aku tak suka sangat . Lagipon aku tak pandai nak main tumblr dan tak ade niat pon nak belajar . kehkeh . 
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 20 July 2011 @ 5:26 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth