homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
to start over a new leaf
korang , aku tawu aku banyak buat salah dengan korang kan . sampai korang annoying nan aku . haiseh , aku pon tak tawu ape kena dengan aku nih . orang cakap aku dah tak boleh nak berubah dah ? mak cakap , tiap kali niat dah ada Tuhan mesti bagi jalan . YES ! betol .

untuk bukak muku baru , buku lame mesti dibersihkan . so kawan kawan aku yang bace nih , soryy sangat aku saketkan hati korang , aku ade terkutuk , termaki , terhina , tercaci , terlempang , tertumbuk dan seangkatan dengannya . sesungguhnya aku pon hamba allah . yang diciptakan serba kekurangan . orang lain pon ade kurang , tapi aku telebih lebih kan ? yee , aku tawu . even sampai orang kutuk aku depan aku pon ade , just accept it with smile . 

untuk itu , korang sangat diperlukan untuk jadikan aku seorang yang lebih baik dari hari ke hari . salah aku bukan nya aku tawu kan ? so tegur tegurlah yee . trend now memanh main anty anty nih kan , aku tak kesah . accept it . memang aku yang mencari pon kan . so bagi aku , tak apa lah . sesungguhnya aku tawu maseh ada orang yang sayangkan aku lagi .

dengan semua orang aku dah mintak maaf . hanya orang itu nak memaafkan atau tidak . aku lebih selesa dah mintak maaf , the rest pade you all nak maafkan atau tidak . aku dah tak pikir semua nie dah . kene pikir mase depan .


aku dah malas nak sedih sedih . sekarang elly yang baru . pray the best yaww !

POSTED BY Elly Nadia Prada ON 16 July 2011 @ 7:42 AM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth