homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
GIRLS are like this
Hye guys . Saranghae . Aku tengah penat sebab baru balik dari event sekolah ( PNB kebangsaan ) . Alang alang online baik aku update sekali tak adelah aku buat status memanjang sampai asyik kuar jek status aku kat news feed korang . Haha ! 

Girl nih same kan ? Maksudnye dari segi amik gamba . Bila ditanya jawab nye taknak , bila da nak amik , tiba-tiba pose lepas tue sebok nak tengok . Realitinya , memang macam tue tak boleh nak dipisahkan . Cuma yang membezakan perangai ini ialah sama ada menonjol ataupun tidak . Aku memang jenis macam nih , kalau gambar tue buruk cecepat delete . HAHA !


Such a warm smile :)

 
Masa nie aku yang sebok senok nak amek gambar . Pantang nampak camera !


Uniform KPBPNB sekolah Dato Penggawa Barat . How ?


I love to have a big smile even i know i had a bad quality of it . I love the creation .

I have prove one . Bukan nak kata semua perempuan macam nih , tapi kebanyakkan perempuan macam nih . I'm glad to be one . Peace .
 

POSTED BY Elly Nadia Prada ON 18 February 2012 @ 6:39 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth