homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
Ouh April !
Assalamualaikum . Uhukk ! Bersawang betol blog aku nih . Btw , aku memang malas bebenor nak mengupdate blog nih . Laptop pon jarang bukak dah . Just a very simple reason , i feel free for it . Babe , april are coming .

Serious , please being late april . Aku kalau boleh tanak ada pun bulan April nih . My heart tak ada sini masa befday elly nanti . Please jangan wish apee apee . I feel sad . Dulu , ada orang tuh cakap nak bagi kita patung bear yang besarr tuh . Aku tanak patung tue , aku nak kaw ada dengan aku jek masa hari tue . Simple rite ?

#Tiap kali aku dilanda masalah , mesti disebabkan lelaki . Sebabtuh aku benci kapel ! Having a relationship is sweet but the person whom you relationship will make you sweat . 
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 31 March 2012 @ 7:01 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth