homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
Happy Birthday abang sayang :)
Hye guys ! How your day ? Damn serious panas betol Pontian harini . Maybe sebab semalam hujan plus ribut petir semua tue kot . Thanks to GOD thats why kasut aku cepat betol kering . Aku jemur pukul 12 tengah hari tadi kol 2 aku nak makan , dah kering dah . Ouhhhsem :D

Run of topic . Dear brother , HAPPY BIRTHDAY . Konon aku semalam tunggu pukul 12 , balek makan pukul11 aku dah tido . Memang bukan aku la kan yang first wish . 


Serious to many memories . Abang aku nih bebaek even dia selalu cubit pipi aku yang tak tembam manee nih . I love you abang . Bulan 7 nih dia dah practical kat Johor . Yeah . Abang aku dah balek ruma . Last aku duduk ruma ngan abang aku lame lame mase aku 6 tahun . Sedihh kan ? Abnag kaw ohsem . I wish u Goodluck in your life and being success *hug*

POSTED BY Elly Nadia Prada ON 01 April 2012 @ 2:37 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth