homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
Dear Haters
Fuhh Fuhh , bersawang betul blog nih . Upah bibik suruh kemas pun dia tak kemas . Haisehh . Nak edit nanti lha ehh ? Seriessssly tengah buzy nie haa Pak Ali Mak Temah . Lain hari kita gosip gosip dekat warung goreng pisang kampung dalam tue okeyy . :)

Nak cerita pasal haters . Haters nih ada duaa , satu haters depan depan lagi satu yang belakang belakang . Senang habaq yang hypokrit sangat sangat tue haa . Depan baik belakang berbaldi baldi dia buka aib kita . Bagi aku , haters nih menguatkan kita dan membuatkan kita selangkah lebih kedepan . * ayattt kemain -,- Haters nih sebenarnya dia jeles dengan apa yang kita dah ada . From deep in my heart , for me sangat tak heran dengan kehadiran haters dalam hidup nie . Let them say what they want , as long you reach something than  nothing . Hye haterss *lambai lambai tangan .

Bila aku jumpa haters dekat luar , aku main jeling jeling mata tahap tajam nye pisau ibu buat cincang daging . *TYPO Seriusly , senyum jee . Buat apa nak dengki , kalau saling benci membenci bila nak calm down kan ? As long u knows , bila kita dah senyum dia cakap kita bajet laa saja nak tunjuk baik la . Sabarrr je hati Mak Jemahh nie haa *kipas kipas muka . Wahai haters , sometimes awak kena pandang orang at a positive side jangan terlalu negative . If u keep looking them at negative side you will never see them at a positive side .

Ada orang tanya macam mana aku boleh tahan kerenah haters nih . Susahhnyaa soalann , soalan SPM pun tak susah macam nie taww . *TYPO LAGI . Mama pesan jangan kita mengkritik seseorang tanpa mengetahui alasan kenapa dia buat . For now , aku tak suka nak menJUDGE-ing pepellll pepelll nih . Jaga kain batik masing masing seluar masing masing , kang nanti koyakk dahhh nak kene jahitt pulak . Lupa nak cakap terima kasih , sebab haters buat saya lebih matang . :)

Dear Haters , kalau awak rasa membenci saya make you happy keep it up . Im here supporting you :)

Ada sesiapa nak offer renovate blog nie tak ? 
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 29 May 2012 @ 9:37 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth