homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
UNTITLED

Dear Awak ,

Saya bahagia dapat berkawan dengan awak . Lately nih , air mata senang sangat nak keluar sebab awak . Sebab benda kecik , pun boleh buat saya terasa . It maybe sound annoying but thats is me . Makin kita kenal makin banyak baik dan buruk yg saya tahu pasal awak dan yang awak tahu pasal saya . Apa buruk awak saya cuba terima sebab saya tahu , kalau saya cuba ubah awak sama je macam saya tak terima awak . Saya cuma mintak awak pun dapat terima apa yg buruk tentang diri saya . Dulu mungkin saya suka meluahkan apa yg saya rasa , tapi sekarang saya lagi suka pendam sebab saya nk jaga hati awak . Saya taknak ada hati yang terluka lagi lagi hati awak sebab saya sayang awak . Biarlah masalah tu mengalir dengan tangisan . Lagi elok dipendam dari diluahkan . Terima kasih atas semua perhatian awak yg awak bagi pada saya . Setiap kali saya menangis , janganlah awak risau sebab dalam tangisan saya cuba mencari kekuatan untuk terus bangkit . Saya letak kepercayaan saya pada awak Muhammad Faiz :')

Le author ,
Elly Nadia Khairullah 

POSTED BY Elly Nadia Prada ON 09 December 2012 @ 5:32 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth