homePROFILETAGBOARDCREDITSinstagramtwitterfollow
Nadia Mintak Maaf

Memang sikap aku mula post kadang kadang tak ada mukadimah . Main terjah dengan gambar terus cerita . Bukan apa aku tahu bukan ada orang yang baca pun blog aku ni . Melainkan teman terdekat tu pun belum pasti diorang ada baca atau tak . Seriously , blog ni bukan blog seorang budak yang matang or what la . Me just a kid yang suka menaip dan share stories . I have my social life , my school life , my studies , my room , my hanky panky all all of it . Just yet , im a teenagers now but i'm gladly to say imma act like a childish sometimes i can be matured depends on how you treat me as well . 

Hye Paish , 

Nadia nak mintak maaf selama ni Nadia tak bagi perhatian kat Paish selama ni or lately ni Nadia tak tahu . Nadia tak rasa Nadia pernah berubah tapi mungkin di mata paish Nadia serba serbi dah berubah kan ? Soeey sayang :') Bukan niat Nadia nk buat Paish menangis , pikirkan kan Nadia semua . Nadia terharu dengan semua yang Paish dah buat untuk Nadia selama ni . Paish tak pernah kedekut dengan Nadia tak kira la dari apa aspek sekalipun . Duit ke , kasih sayang ke or even perhatian .

Paish perasan tak kebelakangan ni kita selalu gaduh ? Kadang-kadang macam tak rasa mana kebahagiaan dia . Sekejap sangat kita rasakan bahagia then terluka balik . Maaf itu memang salah Nadia . Nadia mintak maaf kalau Paish rasa Nadia lebih bagi attention dekat orang lain selain Paish . Nadia perasan semua tuh tapi Paish boleh janji satu perkara ? Tolongla jangan selalu sangat tidur , Paish buat Nadia rasa terabai :') Sakit kan rasa terabai ? Sama la macam yang Paish rasa sekarang . Bukan niat nak balas dendam , tapi Nadia cuma nak Paish rasa apa yang Nadia rasa . Dulu kejap gaduh dah boleh baik . Sekarang ? Berhari hari tak text pun tak pe kan sayang ? Ouh kuatnya awak :')

Sabar saya tak setinggi kesabaran awak . Saya kuat melenting . Saya tak suka nk bergaduh sebenarnya . Saya taknak ! Penat tau menangis . Penat nk pura pura happy . Penat nk busykan diri . Saya cuma nak spent time masa dengan awak tanpa awak mencari silap saya . Bukan semua yang saya buat serba tak kena . Awak complaint itu ini . Saya tahu saya tak sempurna . Apa-apapun Nadia nk cakap terima kasih sebab Paish sudi berubah demi Nadia . Dah banyak sangat awak berubah sayang . Saya nampak . Saya bangga . Saya turut bahagia dengan perubahan awak . Awak tak kesah orang keliling cakap awak sombong sebab awak nk jaga hati saya . Awak belajar setia dengan saya , awak belajar bersabar , awak belajar memahami , awak belajar memujuk . 

Saya cuma nak cakap sama ada saya memang jodoh awak , ataupun bukan . Saya bahagia sebab dapat kenal awak , dapat mengubah awak . Awak bagi kenangan manis dalam hidup saya dan saya tak akan lupa . Im grateful to have you and calling you are mine . Im not that perfect for you . Sekali lagi Nadia nk cakap pada Paish yang Nadia mintak maaf sangat atas kesalahan Nadia . Nadia cuba berubah untuk Paish untuk kebahagiaan kita . Goodluck untuk SPM awak sayang , semoga jadi anak yang sentiasa patuh dengan ibu bapa , menjadi hamba Allah yang taat dan akan menjadi imam untuk saya satu hari nanti . Pinky promise . 

NADIA
POSTED BY Elly Nadia Prada ON 09 June 2013 @ 6:23 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth